Skip navigation
Αρχική
Πλοήγηση
Κοινότητες
& Συλλογές
Πλοήγηση στα τεκμήρια κατά:
Ημερομηνία Έκδοσης
Συγγραφέα
Τίτλο
Λέξεις-Κλειδιά
Βοήθεια
Γλώσσα
English
Ελληνικά
Συνδεθείτε:
Το RUOMO Μου
Λήψη ενημερώσεων με
email
Επεξεργασία Προφίλ
Προηγμένη Αναζήτηση
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ακαδημαϊκής Έρευνας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ακαδημαϊκής Έρευνας RUOMO
Πλοήγηση ανά συγγραφέα Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
Μετάβαση σε:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Α
Β
Γ
Δ
Ε
Ζ
Η
Θ
Ι
Κ
Λ
Μ
Ν
Ξ
Ο
Π
Ρ
Σ
Τ
Υ
Φ
Χ
Ψ
Ω
ή εισάγετε τα πρώτα γράμματα:
Ταξινόμηση κατά:
Τίτλο
Ημερομηνία Έκδοσης
Ημ/νια Μεταφόρτωσης
Κατά σειρά:
Αύξουσα
Φθίνουσα
Αποτελέσματα/Σελίδα
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Συγγραφείς/Εγγραφή:
Όλοι
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Αποτελέσματα 18 έως 37 από 158
< προηγούμενη
επόμενη >
Ημερομηνία Έκδοσης
Τίτλος
Συγγραφέας(εις)
2017
Data envelopment analysis and its related linear programming models
Färe, Rolf
;
Grosskopf, Shawna
;
Karagiannis, Giannis
;
Margaritis, Dimitris
2017
The denominator rule for share-weighting aggregation
Färe, Rolf
;
Karagiannis, Giannis
2021
Designing teachers’ training on adopting OERs in their teaching
Perifanou, Maria
;
Economides, Anastasios A.
Μαρ-2016
Detecting Causality in Non-stationary Time Series Using Partial Symbolic Transfer Entropy: Evidence in Financial Data
Papana, Angeliki
;
Kyrtsou, Catherine
;
Kugiumtzis, Dimitris
;
Diks, Cees
4-Αυγ-2020
The Development and Validation of a Scale to Measure University Teachers’ Attitude towards Ethical Use of Information Technology for a Sustainable Education
Mâță, Liliana
;
Clipa, Otilia
;
Tzafilkou, Katerina
2021
Development and validation of a students' remote learning attitude scale (RLAS) in higher education
Tzafilkou, Katerina
;
Perifanou, Maria
;
Economides, Anastasios A.
2019
The Digital Competence Actions Framework
Perifanou, Maria
;
Economides, Anastasios A.
2022
Digital competencies for online teachers
Perifanou, Maria
;
Economides, Anastasios A.
2021
Digital Skills for Building and Using Personal Learning Environments
Perifanou, Maria
;
Economides, Anastasios A.
2018
Dimensions of openness in MOOCs & OERs
Economides, Anastasios A.
;
Perifanou, Maria
2022
Discoverability of OER: The Case of Language OER
Perifanou, Maria
;
Economides, Anastasios A.
2021
Distance learning in Primary Education in Greece in the midst of COVID-19
Polymili, Aikaterini
1-Ιαν-2017
Do agents' characteristics affect their valuation of 'common pool' resources? A full-preference ranking analysis for the value of sustainable river basin management
González Dávila, Osiel
;
Koundouri, Phoebe
;
Pantelidis, Theologos
;
Papandreou, Andreas
Αυγ-2021
Do product market reforms raise innovation? Evidence from Micro-data across 12 countries
Litina, Anastasia
;
Makridis, Christos A.
;
Tsiachtsiras, Georgios
Μαΐ-2016
Does the S&P500 index lead the crude oil dynamics? A complexity-based approach
Kyrtsou, Catherine
;
Mikropoulou, Christina
;
Papana, Angeliki
Νοε-2021
Drivers of convergence: the role of first- and second-nature geography
Arvanitopoulos, Theodoros
;
Monastiriotis, Vassilis
;
Panagiotidis, Theodore
3-Μαΐ-2021
A dynamic analysis of the income–pollution relationship in a two-country setting
Filippiadis, Eleftherios
;
Litina, Anastasia
Δεκ-2017
Economic policy uncertainty and sovereign credit rating decisions: Panel quantile evidence for the Eurozone
Boumparis, Periklis
;
Milas, Costas
;
Panagiotidis, Theodore
Μαΐ-2019
The effects of markets, uncertainty and search intensity on bitcoin returns
Panagiotidis, Theodore
;
Stengos, Thanasis
;
Vravosinos, Orestis
2019
Emotional intelligence in a neoclassical framework and the nature of capitalism
Soldatos, Gerasimos T.
;
Varelas, Erotokritos